lördag 22/8

idag fick jag sovit ut, så himla skönt! men jag fick göra mig i ordning ganska fort, för att mamma tyckte att jag behövde nya skor, så jag föreslog att vi kunde åka till skopunkten. jag hittade 3 par skor där, alla med höga klackar! precis så om jag vill ha det nu. är trött på att gå runt och känna mig skit liten hela tiden. så tack så mycket mamma för skorna, jag vet att du läser min blogg! sedan fick jag skynda mig till alexandra, efter en del klydd, för att fixa henne hår eftersom hon skulle ha 20 års fest på kvällen. det blev inte super bra, men svårt att få till en snygg frisyr när man är stressad och bara har ungefär 20 minuter på sig. pratade lite med mailda, szidi och evelina sen vad som skulle hända på kvällen. vi hade många val att välja mellan, men det slutade med att de blev chillkrök hemma hos evelina. det började med att vi var 5 tjejer som satt och pratade och drack lite, jag, matilda, szidi, evelina och johanna. sedan droppade det även in lite killar, först kom robin, sebbe, jacob och ahmed(?), vi körde jag har aldrig men det gick inte så värst bra för ingen kom på några roliga haha. men sen kom även sammi, kutte, micke, och en till som hade jätte svårt namn haha! och till sist kom endrit & caio. så det blev en del folk till slut, och det var rätt trevligt. men jag drog hem när klockan var lite över ett, för jag kände mig grymt osocial eftersom jag var så otroligt trött. men trevlig kväll blev det ändå! jag är glad att vi valde att stanna hos evelina, istället för att dra till den festen vi egentligen hade tänkt, fick höra senare att den spårat ut totalt.. hoppas du har det bättre idag N, jag tänker på dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0