lördag 15/8

maritza och jag vaknade upp hos henne när klockan var 10, så gick vi ner och käkade frukost. sen upp till sängen igen där vi tittade på the tyra banks show, sedan somnade vi om igen och sov till klockan blev halv 5 ungefär. då började vi att fixa oss och sedan åkte vi in till malmö och gick på malmöfestivalen. men jag kan säga att det är aldrig något jag tänker göra om när jag har baksmälla, verkligen inte! att lyssna på timbuktu med sprängande huvudvärk är verkligen inte det roligaste jag gjort.. så vi åkte till möllevångstorget istället där vi träffade maritzas bror som är och hälsar på från chile. riktigt trevlig, satte verkligen min spanska & engelska på prov, men det gick faktiskt förvånansvärt bra. vi satt på en pub som hette sapla och bara pratade ett bra tag och när klockan var 01.39 tog jag bussen hem, tog nästan en timme att komma hem pga alla som skulle på bussen! så ungefär halv 3 kom jag hem och då låg jag och mamma och pratade cirka en timme innan jag fick sova! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0