fredag 7/8

blev stek på stranden på förmiddagen, men vi åkte hem rätt fort igen pga alla nyckelpigor! det är helt otroligt vad det finns mycket nyckelpigor i lomma nu denna veckan.. har aldrig sett så många faktiskt. men evelinas mamma kom och hämtade oss, efter en del klydd med att hitta oss, haha hon yrade nog omkring i hela lomma. vi åkte hem till evelina där vi tog ett bad i hennes pool, fast jag låg och stekte på en madrass i vattnet istället, och det var bara drinken som saknades haha! sedan gick jag hem och städade lite, damsög hela huset och plockade undan på mitt rum. sedan fick jag besök av M som stannade hela natten, vi kollade på 2 och en halv män, gick en sväng och körde till mc donalds. riktigt mysigt, vi somnade väl runt lite över 4 tror jag.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0