fredag 14/8

klockan 8.15 väcktes jag av en väldigt tjusig "vi gratulerar" sång utav mamma, pappa och andreas. jag fick pengar och en navelpiercing av dem, sedan gick vi ut i köket där dem hade gjort fin frukost med varma bullar osv. efter frukosten började vi att städa ungefär hela huset, och jag fick de även ganska rent på mit rum. sedan gick jag in på badrummet och rakade benen och duschade. sedan började jag fixa mig lite grann. samtidigt som jag sprang runt och fixade med musik och hjälpte mamma. vi började sedan fixa med maten, och jag ordnade efterrätten. ungefär tjugo i 7 kom matilda & szidi för dem tänkte egentligen vara snälla och hjälpa till med allting, men jag blev bara super stressad över att folk redan hade börjat komma när jag inte ens fått på mig kläderna haha. så jag snabbade mig med kläderna, sen hjälptes vi åt med maten. sedan droppade även resten av gästerna in. vi åt, dansade, shottade, spelade sanning & konsekvens, skratta och hade världens bästa kväll! sedan åkte vi in till malmö till festivalen, träffade några och sedan tog jag och martiza bussen hem till henne i trelleborg. när vi egentligen hade chans att komma in på breeze gratis, men spillde bort den chansen för något som var totalt onödigt! men det återgärdade sig när vi nästan var hemma hos maritza stötte vi på ett killgäng som vi stannade och pratade med. sjukt trevliga killar, och en riktig pudding & fick så klart hans nummer höhö, ;) vi pratade med killarna till klockan blev halv 6 på morgonen och vi tyckte att det var dags att sova. så vi gick hem till maritza och somnade nästan direkt.

tänkte berätta vad jag fick i present också:
mamma & pappa; 1000 kronor & en navelpiercing
sophia, tina  & marina; frisörklämmor, en färgskål, en färgpensel, hårnålsklämmor och örhänge
kerstin, johanna & maritza; två ljusstakar i olika höjder, ett lila ljus & ett guldigt, shotglas
szidonia & matilda; stearinljus, riesen choklad, huvudmassage-sak, och SVEN min absolut bästa vän! (ni får gissa själva vad det är!)
mormor & morfar; 800 kronor

MASSOR AV BILDER KOMMER ATT KOMMA UPP HÄR PÅ BLOGGEN SENARE, NÄR JAG HAR FÅTT ALLIHOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0