Torsdag 24/4

Åhh idag kunde jag verkligen sova ut, har egentligen bara 2 lektioner på torsdagar, och i den första fick vi hemuppgifter så vi tyckte att det var onödigt att komma på den andra, så pratade med vår lärare och fick även hemuppgifter där. Vilken innebar att jag sov till klockan var ett, då jag fick ett sms av maritza som undra om jag var vaken, så jag gick ur sängen då och gjorde mig i ordning direkt, tjugo över 2 tog jag bussen in till malmö för att möta maritza och köpa hårförlängning. Fick tag i en ganska fort, sen fortsatte vi att gå på stan, gick bort till gustav för maritza ville äta på BK, men jag var inte hungrig för jag hade nästan precis ätit frukost. Sen gick vi bara runt lite och kolla i massa affärer. Så kommer det två super stora fotbollar som ett litet tjejlag och deras tränare rullar runt i stan, hel sjukt! Sen gick vi till konserthuset där jag tog bussen till träningen och hon bussen hem.

Träningen gick super bra idag, lärde oss en ny dans till justin timberlake - cry me a river. Skit kul dans faktiskt, och hyffast svår! Plus att vi var en jätte liten grupp idag, så det var hur trevligt som helst, fick kontakt med dem andra tjejerna i gruppen också som jag inte brukar prata med, så det känns bra. När jag kom hem så duscha jag av mig snabbt, sen käkade vi men jag har glömt var, haha guldfisk minne! Sen åkte jag till lotta så klippte hon och fixa till min hårförlängning så de ska se någorlunda bra ut :) Och när jag kom hem sydde jag fast klämmorna och sånt, nu ska jag väl gå och sova, skriva nationella i engelska imorgon, WISH ME GOOD LUCK!
XOXO

bild på en av fotbollarna dem rullade runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0