Tisdag 28/4

Idag var verkligen den roligaste dagen i salongen på länge! Vi fick färga en av våra dockor precis som vi ville. Och det var så jävla roligt, jag gjorde blonda och mörk röd bruna folieslingor, men dem rödbruna, blev jätte röda haha. Det tog skit lång tid att göra alla miljoner slingor, men resultatet blev bra som fan! Jag var så inne i slingorna så det fick bli en banan och äpple till lunch bara, men jag klarade mig bra ändå. Efter vi var klara med våra dockor så sprang vi direkt upp till engelskan, där vi gjorde tråkiga övningar som jag totalt sög på! och vi fick även reda på resultatet på nationella vi skrev i fredags, fick VG+ fast jag inte ens hade ansträngt mig så blev ju ganska nöjd. Efter skolan så bestämde jag lite med min grupp hur vi ska göra på arbetsmiljö uppgiften, och sedan tog jag bussen hem. Tittade på ungefär 15 minuter av top model och hann äta lite glass innan jag somnade, och sov i ungefär 2-3 timmar. Det var himla skönt, men efteråt kändes det som jag hade en tung sten i huvudet, har verkligen mått skit dåligt idag, och har ingen aning om varför, mysko... Men i alla fall så när jag hade vaknat så satte jag mig en stund vid datan och sen käkade vi, kotlett, klyftpotatis och bearneisesås, min önskan och det var så jävla gott! Sedan hamna jag framför datan igen och klockan nio så var jag bänkad framför tv.n med min kära mammi och tittade på desperate housewives. Sen kom jag på att jag hade läxa i både svenska och matte, så jag satte igång med att göra det, men orkade inte klart med matten så kommer på någon bra ursäkt tihihi. Nu borde jag sova så jag orkar orienteringen imorgon, fastän jag egentligen har lust att ta en låååång sovmorgon! XOXO

resultatet på min docka som jag färga idag.

INNAN:                                                                  EFTER:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0