Tisdag 21/4

Uschhh höll på att försova mig imorse, tur att man har mammi som kommer in och väcker en om man inte stiger upp i tid! Finns verkligen inget värre än att försova sig, så att man inte får ta den lilla tid man behöver på morgonen och ta de lugnt, utan måste stressa sig igenom det. Så jag gick ur sängen och gjorde mig i ordning och åkte till praktiken, det var så mycket roligare idag! Dem första 2 timmarna var det bara jag och Pernilla på salongen, så medan hon hade kund så fick jag svara i telefon och ta emot bokningar, kul som attan var det. Sen fick jag även tvätta kunders hår idag, och jag fick bra beröm för min huvudmassage, dem sa att dem fick rysningar, alltid kul att höra ju! Sen fick jag även hjälpa till att städa deras vagnar och damsuga upp allt småhår från dem, lite slavjobb kan man tycka, men så är det att vara praktikant ju. Annars flöt dagen bara på och klockan 5 tacka jag för dessa två dagar och fick lov att gå hem.

När jag kom hem var tanken att jag bara skulle ligga och vila benen en liten stund sen dra ner till solariet, men ni kan själva gissa hur det slutade, jo jag somnade så klart! Så vid halv 8 blev jag väckt av att det var mat, torsk & potatis, verkligen inte uppskattat, men jag var inte speciellt hungrig ändå så det var ingen fara. Efter maten skyndade jag mig att byta om sen mötte jag fijah så vi fick vår powerwalk idag med. Kom hem igen 2 minuter i nio, så jag hann precis i tid till desperate housewives, och fy sjutton vad det var avundsjuka idag! haha, sedan hamnade man såklart framför datan, kände att jag var tvungen att kolla alla miljoner som laddat upp bilder på bilddagboken och bloggat, och även skriva en liten bit själv med. Men nu borde jag gå och räkna lite matte så jag hinner ikapp.
XOXO

Det var skönt att prata med dig lite idag, det lättade stenen från mitt hjärta.
Men jag vet att allt ännu inte är okej, men hoppas att det kommer.
& en sak till, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: johnny

"räkna lite matte så jag hinner ikapp", jo pyttsan... du ligger typ 30 sidor före alla :P

2009-04-21 @ 23:16:01
Postat av: Katrine

haha jo jag gör de va? ;D

eller inte (a)

2009-04-21 @ 23:30:32
Postat av: Anonym

vem menar du gumman :O ?

2009-04-22 @ 16:26:22
URL: http://fijaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0