Tisdag 14/4

Herregud vad jag inte hade lust att gå ur sängen i morse! Tror inte att det var en enda muskel som hade lust att röra på sig. Men jag ställde om klockan och låg kvar en bra stund. Sen kände jag mig tvungen att gå ur sängen om jag skulle hinna få någorlunda rätt på mitt hår som spreta åt alla håll och kanter. När jag hade stått och valt kläder i nästan 15 minuter och va nära på att missa bussen pga det, fick jag snabbt slänga på mig ett par skor och springa till busshållsplatsen.

Tråkig skoldag idag, skulle bara ha hantverkslekitoner idag och en engelsklektion på slutet av dagen. När vi kommer in till klassrummet säger vår lärare att vi ska rulla permanent hela dagen, kul verkligen skit kul start på dagen! (y) hatar permanent över allt annat. Men vi skulle även skriva utvärdering i datasalen och gå på hälsokontroll så det var inte enbart permanentrullning som stog på schemat. Min hälsokontroll gick bra, jag verka vara en frisk och skötsam tjej som hon sa haha. Tog dock 35 minuter men många saker som vi skulle gå igenom. Och jag är fortfarande 159 cm lång men har perfekt syn! :D Gick sedan tillbaka till klassrummet och rullade sista sidan på permanenten, sedan fick vi reda på provet på blandingar, och jadå alla rätt!

På engelskan övade vi bara inför nationella proven och efter skolan drog jag och maritza till stadsbiblioteket för att hon skulle låna en bok som självklart inte var inne för tillfället. Så åkte vi till södervärn och sa hejdå där. När jag kom hem slockna jag framför tv.n direkt. Så kommer somna sent ikväll tyvärr. Men när jag vakna eller rättare sagt blev väckt av min kära bror var det dags för mat. Efter maten tog jag och mamma en snabb promenad som tyvärr bara blev på 40 minuter idag för vi båda ville hem och se på desperate housewives. Som var två härliga avsnitt idag. Nu ska jag väl bara gå och läsa lite i min bok sen släcker jag lampan och sover gott :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0