Söndag 26/4

Usch denna tråkiga söndag! Sov väldigt länge idag, och sedan gjorde jag en frukost med varma bullar och ägg, mums på det! Satt på rummet och käkade samtidigt som jag tittade på reprisen från Robinson, när det var slut så satte jag mig framför datan istället, men tyckte inte att det var kul att sitta inne när det var så fint väder ute, så jag tog på mig ett sommarlinne och tights, tog en solstol en bra bok och solglasögon, sen gick jag ut i trädgården och satt där och mös ett bra tag. Andreas tyckte väl också att det verka mysigt så han gjorde mig sällskap. Men när jag hade läst ut min bok, hade jag blivit så trött av solen så jag gick in och la mig på sängen och somna efter typ 5 minuter. Så sov jag ett riktigt bra tag, men vaknade vissa gånger av att solen stog mig rakt i ögonen, så jag vred och vände på mig så blev det genast bättre. När det var dags att äta väckte mamma mig och fråga vad jag ville ha för pizza, men jag kände inte för pizza idag så jag beställde Nacho Kött istället, inte det godaste jag ätit, så jag fick ta lite av pappas pizza för att bli mätt. Efter maten så tog jag hand om mitt rum, men hann bara rensa undan kläder och vika om allt i garderoben innan jag blev trött på det och hamnade framför datan istället. Idag har alltså blivit en riktig chilldag men det behövdes!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0