Onsdag 29/4

Jadå, i morse lyckades jag försova mig så att jag missade första lekitonen! Om ni har läst inlägget jag skrev igår, så förstår ni nog att det var ganska mycket med vilje, och jag tog det jävligt lugnt på morgonen, vaknade vid 9 - halv 10 och tog bussen tjugo över 11, kom i lagom tid till engelskan där vi tränade inför nationella som ska skrivas nästa vecka, hörförståelse och läsförståelse, dem värsta delarna :( men i slutet av lektionen gick vi ut till parken utanför skolan och satt där och mös, och alla blev lika förvånade över vilket härligt sommarväder det var idag! Sedan hade vi lunch så jag gick med natasha & julie upp till matsalen och åt lite pytt i panna, sedan drog vi till Entré och gick en runda in på GinaTricot innan matten började, på den lektionen räknade jag bara på och längtade tills den skulle ta slut. När jag är påväg bort mot värnhem så ser jag att min buss kommer, jag tänker att jag hinner inte med den, men jag försöker, så jag ökade tempot lite, men gick inte jätte bra eftersom jag hade högklackat. Men det var tydligen många som skulle med bussen idag, så den stog kvar länge och jag lyckades hinna med den! Direkt när jag kom hem bytade jag om till shorts & bikini och satte mig ute i solen, lyckades somna så jag satt där i en timme ungefär och märkte att jag faktiskt lyckats få lite färg. När jag var trött på det gick jag in och satte mig framför datan istället. När mamma kom hem började hon på maten direkt och jag stack ner till solariet och sola under tiden, så maten var färdig i lagom tid till när jag kom hem igen. Min favoritmat idag makaronlåda, finns ingen bättre maträtt än den, den är både nyttig & god som fan!

Sen satt jag vid datan en liten stund innan greys anatomy började, och jag gilla inte avsnittet som var idag, det var alldeles för deprimerande för mig, speciellt när jag har sommarkänsla och allt, då vill man ju inte gå och vara deprimerad! Och när Grey's var slut så tog jag och mammsen på oss våra vandrarskor och tog oss en LÅNG kvällsrunda runt staffanstorp, och då menar jag runt, vi gick nästan runt tre fjärdedelar, och det tog oss 1½ timme och gav cirka 10 000 steg, så nu kan man gå och lägga sig med gott samvete i alla fall!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0