Onsdag 22/4

Första lektionen på schemat var idrott, och eftersom jag och mammi skulle dra samtidigt så körde hon mig till forum där vi skulle ha pilates, det var skit drygt och jag höll verkligen på att somna. Men samtidigt var det väldigt avslappnande och skit skönt. Maritza och jag tog bussen tillbaka till skolan, sprang upp på fjärde våningen och åt snabbt, och sen hade vi engelska där vi bara gick igenom något skit som jag inte fatta ett dugg av. Slutade för dagen sen så jag och Maritza gick runt på stan lite, jag hitta ett linne på H&M. När vi var på väg ut så gick vi förbi Tele2 försäljare, så haffa den ena killen oss, och börja fråga mig massa om mitt abonnemang eftersom jag har comviq, så han fick mitt mobilnummer och sånt, sen gjorde han inte mycket mer, han sa bara att mitt abonnemang såg bra ut, så när jag & maritza gick därifån sa vi att det var bara för han ville ha mitt nummer hahaha! Efter det åkte vi till espresso house och köpte en frapino sen satt vi ute och njöt i solen, riktigt mysigt, men när det började bli kallt gick vi in på trianglen istället för att vänta ut tiden. Och där träffa vi på Erik & Max, så jävla kul! :D När klockan närmade sig 4 började vi gå till polski för att köpa smink, så det blev en liten runda och kom därifrån med brunkräm, puder, rouge och mascara. Vi vandrade vidare till södervärn där vi sa hejdå och gick till våra bussar.

Direkt när jag kom hem så bestämde jag med Fijah att vi skulle dra till solariet och sola, men hon hängde bara med som sällskap, sen gick vi vår vardagliga promenad, lika skönt som alltid att få snacka av sig med henne. När jag kom hem satt jag vid datan en stund för att vila benen innan jag gick in och tog en lång skön dusch, gjorde även inpackning i håret och peeling i ansiktet, och efteråt smörjde jag in hela kroppen, så nu är man len som en bebis hihihi. Jag hann knappt komma ur duschen innan mammi ropa att det var mat, korv & pommes, ingen höjdare idag heller, men jag blev mätt i allafall och det är ju huvudsaken. Klockan 9 var det som vanligt dags för greys anatomy, så jag tog en kopp te och gjorde mammi sällskap framför tv.n & fy jäklar vad det var bra idag! fast derek var ett svin & izzie har cancer :'( jag ska inte sova förrän sent idag, eftersom vi är lediga imorgon pga våra lektioner är inställda ;D
XOXO

en bild på linnet jag köpte idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0