Onsdag 15/5

Var otroligt nära på att försova mig i morse, missa den första bussen som jag brukar ta pga jag låg kvar i sängen och inte kände för att gå upp. Men när det var 30 minuter till nästa skulle gå så kände jag att jag fick skynda på om jag skulle hinna. Så jag rusa runt i hela huset och leta efter kläder, sminkade mig lite fort, sen tog jag en macka och banan på väg ut till busstationen. Hade bodypump på forum på idrotten idag, det var riktigt jobbigt och känner att jag kommer ha en jävla träningsvärk! Vi bytte om fort och letade upp en buss som tog oss tillbaka till skolan, rusade upp till matsalen och åt lite, sen hade vi engelska där vi egentligen skulle läsa men jag förstod bara vart 5 ord i min bok så jag gav upp ganska fort. Efter engelskan gick vi återigen upp till matsalen för att äta lite till. Sen hade vi matte där jag inte gjorde ett skit, låg bara på bänken med lurarna i örona och musiken på högsta volym. Kände inte för någonting vid det tillfället. Sen åkte jag hem och titta på tyra banks show, sedan top model och sex and the city. Nu ska jag snart gå ut på min vardagliga promenad. Tänkte bara ta de lugnt en liten stund till. Och ikväll är det grey's anatomy, LOVE IT! :D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0