Måndag 27/4

Imorse höll jag verkligen på att missa bussen pga för mycket tid framför speglen mwhihi. Men jag hann med den som tur var! Kom dock försent till lektionen ändå för att busschauffören var cp i huvudet och vet inte vad trycka på gasen är. Men i allafall så pratade syo en massa om poäng och så vidare, och jag tror faktiskt att det lyckades fastna i min hjärna idag! Vet inte hur många olika människor som försökt förklara det för mig, och de har gått in genom ena örat och ut på andra sidan. När syo var färdig så berätta tina vad vi skulle göra på hantverkstimmarna denna veckan, och för en gångs skull var det faktiskt jävligt kul! Vi skulle få färga ett av våra dockhuvud, Carla vilken färg vi vill! Men eftersom den dockan har så otrolig mycket hår så började vi med att effilera det idag, vilket betyder att vi tunna ut det. När man var färdig så såg det ut som om hälften av håret låg på golvet, men det var bara bra för att nu är hennes hår så mycket lättare att hantera. Det var även den roligaste klippningen jag någonsin gjort faktiskt. När vi slutade fick jag ett samtal från TheStudio, som erbjöd mig tid på söndag 11.30, så då ska jag och maritza dit. Så jävla kul ska det bli. Sen hade vi svenska men vi fick bara reda på att vi skulle skriva prov den 15 maj och sen fick vi sluta. Så vi flyttade fram mentorstiden, där vi bara skrev loggböcker och bestämde att vi ska ha modellkväll, NÅGON FRIVILLIG SUGEN PÅ GRATIS KLIPPNING & STYLING? :D efter det så slutade vi och då tog jag bussen hem. Hamnade framför datan direkt, och satt här tills mamma kom hem, då jag följde med henne och handla, så nu är det mumsiga grejer i skafferien igen. Sen så laga mamma mat och direkt efter vi ätit mötte jag fijah så gick vi en lång runda, direkt när jag kom in igen satte jag igång med att räkna, och nu ska jag snart sova. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0