Måndag 20/4

Jahapp då var helgen slut och det var måndag igen, vilket innebar praktik för mig idag, så jag tog bussen 9.19 men var SÅ nära på att missa den, och fyfan för att komma försent till praktik, det är ju bara hemskt. Men i alla fall så kom jag till värnhem, byta buss till 7.an där och hoppa av på caroli city, gick in på salongen och hängde av mig, sen var det bara att börja. Fast första halvtimmen är alltid dryg, nästan aldrig några kunder då. Men sen rulla dagen på och det var egentligen inte speciellt mycket att göra, så det var väl inte jätte kul idag. Men personalen på salongen gör det hela så mycket bättre, dem är helt fantastiska människor! Vid lite över 4 fick jag gå hem, eftersom där var bara en kund var och han kom inte förrän klockan 5, så jag fick alltså sluta 2 timmar tidigare. Jag bestämde mig för att åka till obs och titta på solglasögon på HM för mamma sa att dem hade snygga där, så hitta jag ett par som jag ville ha. Men självklart kunde jag inte låta bli att gå runt i övriga butiken, så jag hittade en super snygg bh också, men jag hade inte pengar till att köpa den så jag ringde mamma för att be henne sätta in lite på mitt konto, men istället erbjöd hon sig att komma dit så vi kunde titta på lite kläder till fredag också till maritzas fest :D Men vi gick igenom alla affärer och hittade absolut ingenting, så sur som fan var jag och kom hem med bara solglasögon, bh och matchande trosor :)

Mamma satte igång med maten direkt när vi kom hem och eftersom det är måndag betydde det att det serverades Spaghetti & köttfärssås, vilket det alltid gör hos familjen pedersen på måndagar, börjar bli ganska uttjatat nu. Efter jag käkat bestämde jag och fijah att vi skulle träffas och gå vår lilla runda, eller lilla och lilla, på en timme hinner man ganska långt har vi märkt! Vi var ute i en timme och 10 minuter, och skönt att snacka av sig lite. Hon har varit  egypten i en vecka, så hade en del att prata om. När jag kom hem hamna jag här framför datan och in på bloggen för att skriva av sig lite. Imorgon är det praktik som gäller igen, så får gå och sova nu. Godnatt!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0