Måndag 17/4

Kom hem från malmö för en stund sen, åkte in dit vid 8-tiden för att träffa Maritza, hon kom dock inte förrän vid halv 9, så gick vi bort till biografen för att fixa biljetterna, så kommer de fram en man och erbjuder oss att köpa fribiljetter av honom för 70;- och de tacka vi självklart ja till, spara 25 spänn ju ;D, sen när vi skulle beställa raderna så va vi tvungna att visa leg på 15 års film :O okej att vi är korta, men för fan vi e nästan 17 båda två :O förnedrande till max. Och Maritza har fortfarande inte fixat något leg så vi fick lite problem där, men sen funkade det bra med busskortet så vi kom in ändå, filmen var skit bra fastän jag frös och var skit kissig. Sen gick vi till konserthuset men våra bussar hade precis gått så vi fick stå och vänta i en timme, Rasmus gjorde dock oss sällskap en stund, men sen hade jag tydligen kollat fel på bussarna. Min hade slutat gå timmen innan, så snälla pappi kom och hämtade mig (a) men nu ska jag sova,
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0