Måndag 13/4

Detta har nog varit den tråkigaste dagen jag varit med om på väldigt länge. Det började med att jag vaknade vid ett tiden, och käka frukost lite snabbt. Sen dryga jag framför datan ett bra tag, men när jag väl fick tummarna ur röven så gick jag och gjorde lite styrketräning innan jag gick ut på en lång promenad. Det blev inte riktigt två timmar som jag hoppats på för att jag var dum nog och inte tog med någon klocka. Sen gick jag inom solariet och låg där och pressa i 18 svettiga minuter. Tyckte knappt att det syntes någon skillnad, men det kommer väl så småningom! När jag sedan kom hem så hamna jag framför datan IGEN. Satt där ett bra tag och hade egentligen planer med nikita inför kvällen, men så blev det inte pga vissa skäl. Sen leta jag fram en bok ur mammas lilla bokförråd, måste nämligen ha läst ut en roman till på fredag i svenskan och har inte ens börjat. Satte igång att läsa men efter att jag läst i 5 minuter så bestämde pappa sig för att åka ut med motorcyklen, och det lät mycket roligare så jag hängde på! Var ute ungefär en timme, men jag somnade nästan idag för jag var så otroligt trött. Nu ikväll har det inte hänt speciellt mycket, vi åt ganska god mat och sen gick jag in på mitt rum och läste en bra bit i boken, sen bestämde jag mig för att ta en lång varm dusch, sagt och gjort och nu är jag renare än någonsin! Nu ska jag gå och fortsätta läsa min bok och sedan sova.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0