Lördag 18/4

Mamma och pappa väckte mig alldeles för tidigt i morse, jag hade ställt klockan på 11.00 men nej dem ska tvunget väcka mig en hel timme innan. Så jag tog mig ur sängen och åt en gemensam frukost med min familj, vilket bara sker enstaka gånger per månad! Sen gick jag för att titta på TV, men råkade dock somna. Klockan 12 ringde Lotta för vi hade bestämt att kolla på fotbollsmatch, så jag fick skynda mig att fixa mig sen kom hon och hennes mamma så körde Lotta oss till Hjärup, hann bara se andra halvleken av matchen sen började vandringen hemåt. Men jag hade helt fel skor och fortfarande träningsvärk, så när vi hade gått i 50 minuter ringde vi min mamma så kom hon och hämta oss, så åkte vi till Lotta. Där vi spela kubb, åt vitlöksbröd och sedan sjöng sing star. Som vanligt vann hon över mig och min über falska röst. Åkte sedan hem och käkade grillat med familjen, ocn nu håller mammsen på att sy in mina byxor sen ska vi åka till Mattias i Svedala.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0