Fredag 24/4

Jadå, tog bussen till skolan så att jag var där tio i tio, pappa erbjöd sig att köra mig för han skulle ändå till malmö, men julie hade något viktigt att berätta så jag valde att tacka nej till pappi. När vi kom till skolan så var det dags att skriva nationella i engelska, gick väl tillräckligt bra kan man säga. Sen efter det slutade vi, men jag maritza & sophia gick upp till matsalen för att äta, sedan hämta vi mina skor hos skomakaren som hade klackat om dem, och efter det följde jag med Maritza till trelleborg. Vi bakade chokladmuffins och chokladbollar som dem ska sälja imorgon för att tjäna pengar till en resa med simklubben till Thailand! Sen diska och städa vi undan i köket och gick och fixade oss för att sedan ta bussen till stranden där vi skulle ta en massa foton. Det var härligt väder och fotona blev hur bra som helst tycker jag! Några av dem dyker säkerligen upp här på bloggen så fort jag fått dem av Maritza. Sedan tog vi bussen hem och det blev lite klydd med hur jag skulle ta mig hem till staffanstorp, men det löste sig till slut. När jag väl var hemma efter hur lång tid som helst kändes det som, så åt jag direkt för magen hade skrikit efter mat hela resan hem, familjen hade grillat så det var mumsigt! Nu ikväll ska jag nog bara chilla, är ganska trött. Men kanske blir det att dra hem till Lotta eller klippa mammi, vi får helt enkelt se!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0