Fredag 17/4

Shulelu, i morse hade jag inte alls lust att gå till skolan, hade svin ont i magen så de kändes som om jag skulle spy och jag var trött & hängig så jag bad mamma ringa och sjukanmäla mig. Sagt och gjort och jag sov vidare. Jag sov till klockan blev ungefär 1 då jag tyckte det var dags att göra någonting, så jag satte på tv.n och tittade på någon dålig dokusåpa, finns aldrig något vettigt att se på vid den tiden. Så jag stängde av igen och gick och räknade lite matte, väldigt lite, räknade ungefär 4 tal sen tröttnade jag på det också. Så då gick jag och tände datan istället, och fastän bilddagboken inte fungerade som jag ville idag så satt jag kvar här ett bra tag. Men jag bestämde med Maritza att vi skulle gå ut & äta och gå på bio ikväll, så jag slet rumpan från stolen och gick in och tog en lång härlig dusch, passade även på att raka benen, så nu är dem lena igen. Så ja kvällens planer ser ut som jag sa innan, gå ut och äta med Maritza, vi har ännu inte bestämt var, men förmodligen på wrap house om vi lyckas lösa det på något sätt eftersom det ligger i lund och hon bor i trelleborg, så lite svårt med att ta sig dit för hennes del. Så nu ska jag prata med henne och bestämma en del grejer!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0