Från mitt hjärta

Varför har jag haft så höga förväntningar om dig? Jag har ju vetat redan från början att det aldrig kommer bli någon skillnad. Du kommer alltid vara den du alltid varit. Du kommer aldrig förändras. Hur mycket det än verkar som att du har gjort det så faller du gång på gång tillbaka till samma spår. Jag är trött på att bli sviken och lämnad av dig nu. Så jag släpper din hand och ger upp hoppet om oss nu. Jag kan inte ta det längre, jag har försökt visa mig stark men det funkar inte att göra det hur länge som helst. Och nu har tiden kommit då jag släpper helt och slutar kämpa, precis som du gjorde för längesen. Jag vet ändå att jag aldrig varit lika viktig för dig som du varit för mig, men jag har alltid försökt inbilla mig, alltid hoppats på att det skulle komma någon dag då det var bara du och jag. Men så blir det inte och kommer aldrig bli. Så min vän, jag släpper taget nu, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0