modevisning

lång dag i skolan idag, som det brukar vara på onsdagar. men idag var dagen faktiskt roligare än vanligt, vi fixade textilarnas hår inför deras modevisning de skulle ha ikväll. efter skolan åkte jag hem där marcus väntade på mig, underbart! vi har tittat på biggest loser, mitt favoritprogram nu för tiden, och därefter såg vi anna ankas assisten finalen! Simon som vann, tycker han verkar vara extramt bitchig så alltså passar han bra ihop med anna!

nu ska jag och marcus ut i friska luften, iväg och hämta mina kläder hos en person som inte själv kan röra sig hit och lämna tillbaka det hon lånat för flera månader sen. synd att folk ska vara så himla lata..

ser framemot helgen, blir fest, mys & lundakarnevalen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att det var clara som hade kläderna, så du ska inte säga något. hade det varit så jävla bråttom så hade du faktiskt tagit kontakt med clara från början. ta tummen ur röven och gör något själv någon gång med :)

2010-05-19 @ 22:09:38
URL: http://'
Postat av: szidi.

men då var det ju bra att du tog initiativet och tog dig hit, det var väl inte så svårt? :)

2010-05-19 @ 22:23:32
URL: http://sszidi.blogg.se/
Postat av: Katrine

jag visste inte att clara hade kläderna fortfarande förrän när szidi sa det i måndags. jag trodde att hon redan hade fått dem av henne. och det var inte så bråttom med de kläderna, det var mitt linne som var det viktigaste. du som leker anonym, jag vet vem du är och du kan sluta lägga dig i direkt. ta och väx upp istället!



szidi du kan sluta skriva nu, jag har fått mina kläder nu och har inte mer med dig att göra.

2010-05-20 @ 08:53:11
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0