Dag 17 – Mitt favoritminne

jag har många fina minnen jag skulle kunna dela med mig av. och det är även svårt att välja just ett favoritminne. men jag kan ta ett minne ur högen.

jag var cirka 10-11 år. mamma hade förberett mig hela veckan på att något kul skulle hända till helgen, bara hon och jag skulle hitta på någonting. men hon ville inte berätta vad. på fredagen var det dags, jag var tvungen att komma hem direkt efter skolan, så det gjorde jag. mamma hade valt ut kläder som jag skulle ha på mig, om jag inte minns helt fel så var det en kjol, vita strumpbyxor och en tröja till. vi åkte iväg hela familjen, jag undrade hela vägen vad det var vi skulle. men ingen ville säga någonting. väl framme körde pappa och andreas hem igen, och jag & mamma gick in i den stora byggnaden. när vi kom in berättade mamma vad det var, vi skulle se på carola häggkvist 20 års jubileum show! hela kvällen var helt fantastisk, efteråt köpte vi en tröja och en cd-skiva som vi fick autografer på. jag kan inte säga att jag minns kvällen i minsta detalj, men jag kommer ihåg att jag tyckte det var riktigt häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0