Dag 14 – Vad hade jag på mig idag

jag skrev ju tidigare att jag höll på att bli sjuk och så, när jag vaknade imorse mådde jag helkasst! så jag ringde till skolan och sjukanmälde mig sedan gick jag tillbaka till sängen och la mig igen. jag har inte gjort någonting överhuvudtaget idag. tittat på lite missade avsnitt av ung & bortskämd. efter det fick jag ett ryck att gå ut och städa lite i köket, så mamma blir glad när hon kommer hem!

som rubriken säger ska jag berätta vad jag haft på mig idag. eftersom jag är sjuk är det ingen speciellt charmig klädsel. en stickad tröja som jag aldrig använt, fick den förra året av mamma. mina älskade mysshorts och ett pa inneskor gjorda i ull!

nu känner jag hur febern hoppade på mig igen.. vill bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0